Sieć lubi wszystkich - zwłaszcza kobiety
Zastanawiamy się, myślimy, rozważamy czego może szukać w sieci płeć piękna. A czy nie jest to już policzone i posegregowane? Czy rodzimy, czy się uczymy, musimy zaglądać tam, gdzie nasza natura odnajduje wolność.
To już bardzo przyziemna i niemiłosiernie oczywista konieczność szkolna. Wśród odwiedzających serwis ze streszczeniami klasyków polskiej literatury niemal 48% stanowią kobiety w wieku 15-24. Powszechnie wiadomo jednak, że nie samą nauką żyje człowiek. Trzecie miejsce "na pudle" otrzymuje House.pl - strona internetowa popularnego sklepu młodzieżowego - jest doskonałym potwierdzeniem tej tezy (dziewczyny w wieku 15-24 stanowią 44% użytkowniczek portalu). Jak się dobrze nie ubierzesz, to nie ma co wychodzić z domu.
Z kolei surfujące kobiety w wieku 25-34 preferują portale poświęcone marketingowi i macierzyństwu. Dość ciekawy połączenie zważywszy, że praca w marketingu jest wyczerpująca i raczej mało sprzyjająca macierzyństwu. Może napięcie jakie rodzi się pomiędzy tymi dwoma światami daje nadzwyczajne perspektywy niemożliwe do osiągnięcia w zamkniętych kręgach bizneswoman i mamy z dzieckiem.
Najwyższy odsetek użytkowniczek w tej grupie odnotowuje portal Streetcom.pl (niemal 50% użytkowniczek portalu to kobiety w wieku 25-34). Młode mamy dobre rady w wychowywaniu dzieci znajdują na portalu Babyboom.pl niemal 35%). Chętnie odwiedzają również stronę www sklepu Endo.pl 35%). Polki w wieku 35-44 częściej niż ich młodsze koleżanki odwiedzają serwisy internetowe sklepów odzieżowych i firm kosmetycznych. Kobiety w tej grupie wiekowej stanowią 19% użytkowniczek Endo.pl, 17% Smyk.pl oraz 16% portalu Avon.pl.
Licząc na własne siły, zaczynamy liczyć. Im bardziej doskwiera nam praca, tym więcej poświęcamy czasu na rozważanie co by się stało, gdybyśmy nie mieli pracy. Spora porcja prawdy najlepiej gdyby się spotkała z niewielką, ale pełną smaku, równoważącą filiżanką kawy. Nadziei na zmiany warto poszukać tam gdzie koło fortuny zatrzymuje się dokładnie przy naszym znaku zodiaku. Jak wynika z badania Megapanel PBI/Gemius dojrzałe kobiety szukają w sieci zarówno informacji biznesowych, jak i rozrywkowych. Przedstawicielki płci pięknej u 45-54 "ciśnienie podnoszą sobie" odwiedzając stronę Zus.pl (ponad 17% użytkowniczek portalu stanowią kobiety w wieku 45-54) i pijąc "wirtualną kawę" w Tchibo.pl (niemal 15%). Z kolei, na poprawę humoru czytują Horoskopfree.com(15%).
Polki nie tylko szukają w sieci rozrywki, ale również robią zakupy i czerpią informacje na temat produktów finansowych. Według raportu E-commerce - kobiety, zdecydowanie częściej niż mężczyźni do zalet internetowych zakupów zaliczają niższe ceny (42% wszystkich użytkowniczek sieci) i oszczędność czasu (16% z ogółu kobiet robiących zakupy przez Internet). Współczesne internautki w wirtualnym świecie szukają także wiadomości na temat usług bankowych. Jak wynika z raportu "Finanse i plany finansowe internautów". Aż 46% Polek czerpie wiedzę na temat usług finansowych właśnie z sieci.
Profil internautki - mamy, córki, babci czy wnuczki - to nie tylko kolejny krok do odpowiedzi na pytanie czego pragną kobiety, ale również niezastąpiona wiedza na temat zachowań Polek w cyberprzestrzeni, ich przyzwyczajeń i preferencji.
0
![]() |
![]() |
![]() |
Warszawska Liga Debatancka dla Szkół Podstawowych - trwa przyjmowanie zgłoszeń do kolejnej edycji
Redakcja portalu 29 Czerwiec 2022
Trwa II. edycja konkursu "Pasjonująca lekcja religii"
Redakcja portalu 29 Czerwiec 2022
Redakcja portalu 23 Sierpień 2021
Redakcja portalu 12 Sierpień 2021
RPO krytycznie o rządowym projekcie odpowiedzialności karnej dyrektorów szkół i placówek dla dzieci
Redakcja portalu 12 Sierpień 2021
Wychowanie w szkole, czyli naprawdę dobra zmiana
~ Staszek(Gość) z: http://www.parental.pl/ 03 Listopad 2016, 13:21
Ku reformie szkół średnich - część I
~ Blanka(Gość) z: http://www.kwadransakademicki.pl/ 03 Listopad 2016, 13:18
"Takie będą Rzeczypospolite, jakie ich młodzieży chowanie"
~ Gość 03 Listopad 2016, 13:15
"Takie będą Rzeczypospolite, jakie ich młodzieży chowanie"
~ Gość 03 Listopad 2016, 13:14