Czy ma sens robienie lekcji łączonych dla klas w rożnym wieku?
Na pytanie postawione w tytule, odpowiadają:
- Aleksandra Mikulska - dyrektor SP 8 we Wrocławiu, ekspert CEO;
- dr Łukasz Srokowski - socjolog edukacji;
- Anna Pękala - historyk, kierownik i mentor Unschoolingowej Grupy Fundacji Bullerbyn;
- Małgorzata Taraszkiewicz - Grupa Edukacyjna 21.
Aleksandra Mikulskadyrektor SP 8 we Wrocławiu, ekspert CEO |
|
dr Łukasz Srokowskisocjolog edukacji |
|
Anna Pękalahistoryk, kierownik i mentor Unschoolingowej Grupy Fundacji Bullerbyn |
|
Małgorzata TaraszkiewiczGrupa Edukacyjna 21 |
|
* * *
O autorze: | ||
![]() |
dr Łukasz Srokowski |
|
Tekst ukazał się pierwotnie na blogu autora: http://www.edukacjajestfajna.pl/ |
0
![]() |
![]() |
![]() |
Warszawska Liga Debatancka dla Szkół Podstawowych - trwa przyjmowanie zgłoszeń do kolejnej edycji
Redakcja portalu 29 Czerwiec 2022
Trwa II. edycja konkursu "Pasjonująca lekcja religii"
Redakcja portalu 29 Czerwiec 2022
Redakcja portalu 23 Sierpień 2021
Redakcja portalu 12 Sierpień 2021
RPO krytycznie o rządowym projekcie odpowiedzialności karnej dyrektorów szkół i placówek dla dzieci
Redakcja portalu 12 Sierpień 2021
Wychowanie w szkole, czyli naprawdę dobra zmiana
~ Staszek(Gość) z: http://www.parental.pl/ 03 Listopad 2016, 13:21
Ku reformie szkół średnich - część I
~ Blanka(Gość) z: http://www.kwadransakademicki.pl/ 03 Listopad 2016, 13:18
"Takie będą Rzeczypospolite, jakie ich młodzieży chowanie"
~ Gość 03 Listopad 2016, 13:15
"Takie będą Rzeczypospolite, jakie ich młodzieży chowanie"
~ Gość 03 Listopad 2016, 13:14