O Centrum Edukacyjnym Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN | Muzeum Historii Żydów Polskich w Warszawie
Rola muzeów w XXI wieku
Współczesne muzea stały się centrami kultury i edukacji, w których poprzez doświadczanie można konstruować swoje własne rozumienie przeszłości. Odwiedzający są partnerami dialogu. Są zachęcani do aktywności – do tego, by wpływać na charakter i kształt Muzeum, ekspozycji, oferty edukacyjnej i kulturalnej. Osoby, z którymi chcemy wchodzić w dialog w Centrum Edukacji Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN, to dzieci i młodzież w wieku szkolnym, a także ich opiekunowie i opiekunki, nauczycielki i nauczyciele. Dlatego wyznaczając sobie cele, bierzemy pod uwagę przede wszystkim potrzeby i oczekiwania tych grup.
Oczekiwania uczniów i uczennic
Z naszych doświadczeń wynika, że uczennice i uczniowie potrzebują przede wszystkim przyjaznej i bezpiecznej atmosfery, która motywuje ich do uczestniczenia w zajęciach. Bardzo ważna jest też forma zajęć – chcą, by była atrakcyjna, różnorodna, zaskakująca. Oczekują, że edukacja będzie odkrywaniem czegoś poprzez działania angażujące zmysły i wykorzystujące najnowsze technologie.
Warszawska Liga Debatancka dla Szkół Podstawowych - trwa przyjmowanie zgłoszeń do kolejnej edycji
Redakcja portalu 29 Czerwiec 2022
Trwa II. edycja konkursu "Pasjonująca lekcja religii"
Redakcja portalu 29 Czerwiec 2022
Redakcja portalu 23 Sierpień 2021
Redakcja portalu 12 Sierpień 2021
RPO krytycznie o rządowym projekcie odpowiedzialności karnej dyrektorów szkół i placówek dla dzieci
Redakcja portalu 12 Sierpień 2021
Wychowanie w szkole, czyli naprawdę dobra zmiana
~ Staszek(Gość) z: http://www.parental.pl/ 03 Listopad 2016, 13:21
Ku reformie szkół średnich - część I
~ Blanka(Gość) z: http://www.kwadransakademicki.pl/ 03 Listopad 2016, 13:18
"Takie będą Rzeczypospolite, jakie ich młodzieży chowanie"
~ Gość 03 Listopad 2016, 13:15
"Takie będą Rzeczypospolite, jakie ich młodzieży chowanie"
~ Gość 03 Listopad 2016, 13:14